tirsdag, maj 13, 2008

Min hyldest til Knight Rider

For et stykke tid siden valgte jeg at investere i en Knight Rider dvd-boks. Den indeholdt første sæson af dette levn fra 80'erne. Jeg var dog lidt bange for at min begejstring for at have købt serien udelukkende skyldtes et eller andet nostalgi trip. Men denne bekymring varede kun lige indtil jeg smed første dvd i afspilleren.

For hvor er det dog en herlig serie. Det er ikke noget kunstnerisk stort mesterværk og man kan sagtens pille en masse ting ud fra hvert afsnit som ikke rigtig holder. Men serien indeholder så meget charme og spændende historier, at man egentlig er ligeglad med at det ikke giver mening at KITT kan hoppe over forhindringer uden en rampe. Nå ja, måske skylder jeg lige at sige at KITT er bilen i serien - til de der enten ikke har set serien (skam jer) eller bare ikke kan huske det.

Så hvis du får chancen for at se Knight Rider igen så grib den. Hvem ved, måske kører den på tysk TV? De er jo kendt for at være tossede med The HOFF dernede. Og det er jeg egentlig også.

1 kommentar:

Kristine M.V. Hansen sagde ...

Kan godt huske Knight Rider fra tysk fjernsyn. Tror det er helt tilbage fra da der kun var DR. KITT og Hoff var pænt spændende TV. Måske er det et gensyn værd...!