lørdag, maj 03, 2008

Indsæt selv en finurlig overskrift her

Mit hovede fungerer slet ikke idag. Jeg frygter hvordan resten af dagen skal gå, for i løbet af den halvanden time jeg har været vågen har jeg lavet så mange mærkelige ting, så det halve kunne være nok. Så det her bliver nok også bare et kedeligt standard indlæg uden små morsomheder og sproglige krummelurer. Jeg er bange for jeg forstuver et eller andet hvis jeg begynder på det.

Jeg fatter ikke at det billede fra HateSphere koncerten som jeg indsendte til bloggen igår blev så dårligt. Det så okay ud på min telefon. Nå, men det slørede billede stemmer egentlig meget overens med den synsvinkel jeg havde igår. Anyway, så forestiller billedet en stiv færing der sover under koncerten.

Men det var tre fede koncerter. Jeg havde ingen forventninger til Stilhed og Burning Skies der lagde ud, men de gjorde det rigtig godt. HateSphere var dog højdepunktet. Der var en fantastisk energi og den nye forsanger gjorde det fremragende.

Nå ja, og så hilste jeg faktisk på HateSpheres bassist før koncerten. Han kom pænt hen og gav hånden til nogen af os på bagerste række. Det sjove er så at jeg ikke fattede han var med i bandet. De har skiftet meget ud i bandet i løbet af det sidste år, så jeg kunne ikke lige genkende ham. Flot Bo.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

hvorfor skriver du ik bare navnet der


føj føj