torsdag, maj 08, 2008

Hvad skal man gøre...


...hvis man har en sang der sidder fast på hjernen? Bliver man ved med at spille den til man er ved at kaste op over den? Eller skal man bare give det tid, så man glemmer den? Eller skal man forsøge at finde et andet nummer der kan skubbe det gamle væk?

Jeg har haft en sang på hjernen hele dagen men det gør mig egentlig ikke så meget, for jeg synes det er rigtig godt. Nummeret er Eagles of Death Metal - Don't speak (I came to make a bang) som kan høres i den nye (og i øvrigt fantastiske) Nike reklame. Faktisk er det kun lige ordene i starten: Don't move, don't speak even whisper som jeg har fået på hjernen sammen med omkvædet. Ja, det er lidt mærkeligt, men i det mindste er det et godt nummer jeg har fået på hjernen og ikke et irriterende dårligt nummer som BARE ikke vil forsvinde.

Nå men med dette blog-indlæg har jeg faktisk også fundet ud af noget nyt. For i kommentarerne til det ovenstående Youtube link står der at det er Madonnas mand, film instruktøren Guy Ritchie, der har instrueret reklamen. Han har lavet to af mine yndlingsfilm i Lock, Stock and Two Smoking Barrels og Snatch. Ja, ja hvem var det der sagde at Youtube kommentarer var det mest hjernedøde i verden? Okay det var vist egentlig mig selv.

Ingen kommentarer: