onsdag, april 09, 2008

OSS: Ofte stillede Spørgsmål med et par enkelte Svar

Hvorfor kan jeg på ingen tid skrive side op og side ned med ligegyldige blog indlæg, når det ta'r mig fem timer at forfatte to sammenhængende linjer i mit speciale?

Hvorfor har jeg så svært ved at sige "nej"?

Hvad er det egentlig for noget underligt musik jeg har sat på?

Hvor er Holger? Han sad på IRC under navnet "ProU" - han er også kendt som "Paul"

Hvem har tændt for mit fjernsyn og slået over på Eurosport? Det var jo nok mig selv

Blir' det virkelig som Bo vil ha' det?

Hvad er det der gør at jeg synes "lolcatz" er så fantastiske sjove?

Hvem gider egentlig glo på svømning frivilligt?

Hvorfor er Garfield så meget sjovere uden Garfield?

Er ham der har fundet på at lave Youtube i ledtog med Al-Quida i et forsøg på at udrydde al seriøs produktivitet i Vesten? JA!!!!

Burde der ikke være cykling nu? Det kom kl. 14.30. Oscar Freire vandt.

Får Kristine mon lavet mere på specialet end jeg gør? Nej, hun var ude og shoppe

Hvem skal dog svare på alle disse spørgsmål? Nu har jeg da svaret på et par af dem

Findes der mon et sted hvor man kan få udskiftet regnormen i ryggen med en vaskeægte, solid rygrad?

4 kommentarer:

Kristine M.V. Hansen sagde ...

Du kan i hvert fald finde svaret på "Får Kristine mon lavet mere på specialet end jeg gør?" på undertegnedes blog!!!

Anne Mette sagde ...

Sig det sammen med mig Bo; "NEJ NEJ NEJ, JEG GØR DET IKKE! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!"

Anonym sagde ...

Hvem læser disse blogs??

Kristine M.V. Hansen sagde ...

Jeg læser i hvert fald Bo´s.