mandag, april 28, 2008

Drikkende med kongen af de døde

Jeg er så småt begyndt at tælle ned til på fredag hvor jeg skal til koncert med Stilhed (DK), Burning Skies (UK) og Hatesphere (DK). Jeg ser mest frem til at se Hatesphere men det bliver da også spændende at se de to andre grupper, som jeg må indrømme jeg ikke kender det store til. Jeg håber Hatesphere spiller nummeret "Drinking with the king of the dead". Herunder er en video med nummeret hvori dejlige Anne optræder.



Jeg håber bare at den pige der var i det lokale jeg sad i på uni, ikke dukker op. I så fald får jeg ikke meget ud af koncerten. Jeg havde Hatesphere blæsende ud af mine tæt omsluttende høretelefoner og det formåede hun altså at overdøve med hendes stemme. Imponerende.

2 kommentarer:

Kristine M.V. Hansen sagde ...

Ja, jeg kunne i hvert fald ikke høre dit metalmusik den dag. Jeg kunne heller ikke høre mit eget musik, eller mine egne tanker...

Bo Foght sagde ...

Jeg ville faktisk også have spurgt dig om Amy Whinehouse kunne overdøve spektaklet, for det havde da været rart at vide til en anden gang :-)