onsdag, november 02, 2005

Computer problemer

Jeg har desværre lidt computer problemer, så jeg har ikke været så flittig til at skrive i denne blog. Nu er den sendt til reperation, så jeg håber at den kan repareres på kort tid.

Jeg fik lige købt Sin City og Requiem for a Dream idag på DVD. Glæder mig til at gense Sin City og til at se Requiem for a Dream, som jeg har hørt meget godt om. Jeg så også lige de første par kampe af et Mixed Martial Arts (Ultimate Fighting) fra Japan idag. Det tegnede godt. Masser af fart på kampene og masser af øretæver i luften. I like it.

Nå, men selvom min laptop er til reperation kan jeg jo altid bruge den gamle stationære her. Den virker faktisk fint, selvom den er forældet. Og i det mindste kan jeg da spille Diablo 2 på den hvis jeg skulle komme til at kede mig.

I aften keder jeg mig ikke. For da skal Svendborg Floorballs førstehold spille mod andetholdet. Det bliver interessant.

2 kommentarer:

Soeren Aarlev sagde ...

Hey hva' saa Bo! Lang tid siden! Glaed dig til Requiem for a Dream den er helt vildt fed! Fatter ikke rigtig at Marlon Wayans ikke har faaet andre store roller for han goer det fandme godt i denne film.

Bo Foght sagde ...

Hej Søren. Ja det er lang tid siden. Og ja jeg glæder mig også til at se filmen. Håber du har det godt i det irske :-)